Тести, контрольні роботи

10.09.2019

 Контрольна робота з теми:

«Байка у світовій літературі» (6 клас)

Початковий рівень

1. Фригійський раб, який став основоположником жанру байки:
а) Езоп; б) Лафонтен; в) Федр.

2. Вовк із відомої байки Езопа побачив Ягня біля:
а) ставу; б) річки; в) озера.

3. За сюжетом байки «Крук і Лисиця» Крук випустив із дзьоба

а) шматок сиру; б) шматок сала; в) шматок м'яса.

4. Цикада попросила у Мурашки:
а) харчів; б) притулку; в) води.

5. В основі байки лежить:

а) гіпербола; б) метафора; в) алегорія.

6. Як називається повчальна частина байки?

а) Сатира; б) алегорія; в) мораль.

7. Які художні прийоми лежать в основі байки?

а) Сатира, персоніфікація, алегорія, езопова мова;

б) гумор, триразові повтори, гіперболізація;

в) багатоепізодність сюжету, елементи фантастики, образність
мови.

8. Зачумлені звірі винуватцем усіх нещасть зробили:

а) Вовка; б) Осла; в) Тигра.

9. У чому полягає особливість композиції байки І. Крилова «Вовк
і Ягня»?

а) Мораль - на початку байки;

б) мораль розбита на дві частини;

в) мораль в кінці байки.

10. У байці І. Крилова Вовк говорить:

а) «Ти винен тим уже, що хочу я, бач, їсти»;

б) «Ти винен тим уже, що хочу я, бач, пити»;

в) «Ти винен тим уже, що хочу я, бач, спати»;

11. Злочин Осла із байки «Зачумлені звірі» полягав у тому, що
він їв:

а) чужу моркву;

б) чужу капусту;
в) чужу траву.

12. Частина байки, в якій розповідається про розвиток подій,
називається:

а) суперечка; б) оповідь; в)розмова дійових осіб.

Середній рівень

1. Хто із відомих байкарів був редактором сатиричного журналу?

  • З якою метою у байку вводиться повчальна частина?
  • Поясніть термін «езопова мова». З чиїм ім'ям він пов'язаний?
  • Дайте визначення уособлення. Уособленням яких людських рис є Вовк, Ягня, Лисиця, Осел, Лев, Тигр із творів Езопа?
  • Назвіть головні жанрові ознаки байки.

Достатній рівень

  • Який художній прийом є обов'язковим для жанру байки? У чому полягає його роль?
  • Наведіть приклади крилатих висловів із байок.
  • Проаналізуйте одну байку (на вибір), визначте тему, ідею, художні особливості.
  • У чому, на вашу думку, полягає вічна мудрість байки?
  • Порівняйте байки Езопа, Лафонтена, Крилова. Що нового вніс кожен із байкарів у розвиток цього жанру?
  • Які найголовніші людські цінності відобразилися у творах вивчених вами байкарів?

Високий рівень

  • Яка роль сміху у засудженні людських вад? (За матеріалом творів відомих байкарів світу.)
  • Напишіть твір-мініатюру на тему: «Як я розумію зміст байки...» (Байка на вибір учня.)
  • Прочитайте байку «Вовк і Ягня» Езопа, І. Крилова, Л. Глібова. Виконайте їх порівняльний аналіз.
  • Подумайте, яка роль алегорії у байці?
  • Які художні засоби і прийоми використовуються у байках?
  • Які проблеми порушують байкарі у своїх творах?

 

 

Контрольна робота №3 (6 клас)

 Початковий рівень

1.У чому полягає своєрідність культури Японії?

А. Вона пов'язана з політикою

Б. вона пов'язана з філософією та мистецтвом;

В. вона пов'язана з реальним життям;

Г. вона пов'язана з наукою.

2. Псевдонім Мацуо Басьо перекладається як...

А. «бананове дерево»; В. «бананове тістечко»; Б. «банановий сік»;

Г. «банановий листок».

3.. Хто з українських поетів назвав Р. Бернса «поетом народним і великим»?

А. Т. Шевченко; В. Леся Українка; Б. І. Франко; Г. П. Грабовський

4. Який прийом використав Р. Берне у вірші «Моє серце в верховині...»?

А Епіфора; В градація; Б антитеза; Г ретардація

5. Якому поетові належить рядок «Моя мрія лине в гори навздогін вітрам»?

А Мацуо Басьо; В Г. Лонгфелло; Б Дж. Родарі; Г Р. Бернсу.

6. У поемі Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату» використовуються міфи...

А англійців; Б американців;В північноамериканських індіанців; Г французів.

7. Птчі-Маніто з поеми Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату» - це... А мисливець;

Б верховний вождь; В шаман; Г великий дух.

Середній рівень

1. У чому полягає особливість структури хайку(хоку)?

2. Які художні засоби використав Р. Берне у вірші «Моє серце в верховині...»?

3. Із яким героєм давньогрецької міфології порівнюють Гайавату?

4. З якою метою Гітчі-Маніто («Пісня про Гайавату» Г. Лонгфелло») зібрав вождів індіанських племен?

Достатній рівень

1. Схарактеризуйте особливості японської поезії.

2. Визначте тему та ідею вірша Р. Бернса «Моє серце в верховині...».

3. Схарактеризуйте образ Гайавати як головного героя поеми Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату».

Високий рівень

Напишіть твір-мініатюру на тему «Роль поезії у спогляданні краси світу».

«___»___________20____ __________________________

Контрольна робота з теми:

«Людина в життєвих випробуваннях»

І варіант

1. В. Г. Короленко народився в місті:

а ) Житомир; б)Полтава; в) Ялта

2. За національністю він був:

а) українцем; б) євреєм; в) росіянином.

Сліпого хлопчика звали:

а) Петро; б) Максим; в) Федір.

Перший музичний інструмент, на якому почав грати хлопчик:

а) фортепіано; б) піаніно; в) сопілка.

Влітку хлопчик з дядьком Максимом покинули маєток і поїхали:

а) на навчання в Київ;

б) дядько віддав його ходити зі сліпим бандуристом;

в) на навчання в Петербург.

3. Короленка дуже приваблювали: ... ,..., але ніщо не захоплювало його так, як ... .

ІІ варіант

1.В. Г. Короленко помер у місті:

а) Житомир;б ) Полтава; в) Ялта

2.Батько письменника був:

а)повітовим суддею; б)лікарем; в) вчителем.

Хлопчик народився в сім'ї:

а) Вороніних; б) Попельських; в) Ставрученків.

Першим, хто привчив хлопчика слухати музику був:

а) дядько Максим; б) конюх Юхим; в) батько.

Герой повісті знайшов своє щастя в:

а) сім'ї; б) музиці; в) самотності.

3.Короленко вчився в ... гімназії, а потім в... гімназії.

«___»___________20____ __________________________

Контрольна робота з теми:

«Людські стосунки» ( А. П. Чехов, Г. Бічер-Стоу, Дж. Лондон,

В. Г. Короленко)

І варіант

Початковий рівень (3 бали)

1. Автор оповідання «Товстий і тонкий»:

а) Короленко; б) Чехов; в) Лондон

2.Справжнє прізвище Дж. Лондона:

а) Джон Гріффіт; б) Джек Гріффіт; в) Джон Янсон.

3. Дія роману «Хатина дядька Тома» відбувається в:

а) Англії; б) США; в) Канаді

4. В. Г. Короленко народився в місті:

а ) Житомир; б)Полтава; в) Ялта.

5. Сліпого хлопчика звали:

а) Петро; б) Максим; в) Федір.

6. Від чийого імені ведеться розповідь в оповіданні «Жага до життя»:

а) Білла; б) автора; в) оповідача.

Середній рівень (3 бали)

1.Які вади людського суспільства засуджує Чехов у своїх оповіданнях?_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Розкажіть другу, чим цікавий роман Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома»

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Достатній рівень

Доберіть ключові слова до характеристики головного героя оповідання «Жага до життя» ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Високий рівень (3бали)

Завдання за вибором:

а) в чому полягає актуальність творів Дж. Лондона?

б) скласти сенкан на тему повісті «Сліпий музикант».

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

«___»___________20____ __________________________

Контрольна робота з теми:

«Людські стосунки» ( А. П. Чехов, Г. Бічер-Стоу, Дж. Лондон,

В. Г. Короленко)

II варіант

Початковий рівень

1.В.Г. Короленко народився в:

а) Києві; б) Житомирі; в) Полтаві.

2.Прийом, що допомагає Чехову підкреслити негативні риси людського характеру:

а) антитеза; б) іронія; в) сарказм.

3.Автор оповідання «Вождь червоношкірих»

А)Джек Лондон; б) А.Чехов; В) О.Генрі.

4. Перший музичний інструмент, на якому почав грати Петрусь:

а) фортепіано; б) піаніно; в) сопілка.

5. Хто переслідував хвору людину, сподіваючись, що та незабаром вмре :

а) дикий олень; б) бурий ведмідь; в) хворий вовк?

6. Г. Бічер-Стоу - це письменниця:

а) американська; б) російська; в) англійська.

Середній рівень

  • Розкажіть другу, чим цікаве оповідання Джека Лондона «Любов до життя»

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Які людські риси схвалює Джек Лондон у своїх оповіданнях?_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Достатній рівень

1.Доберіть ключові слова до характеристики Петра, героя повісті Короленка «Сліпий музикант»

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Високий рівень

Завдання за вибором:

а) висловіть власне ставлення до проблем, які порушені у романі Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома».

б) скласти сенкан на тему оповідання Дж. Лондона «Жага до життя».

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

Зарубіжна література © Всі права захищені 2019
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати