Граймося разом!

21.09.2019

Літературна гра може бути складовою певного етапу уроку, самостійним етапом, oкремим уроком, а також покладена в основу системи уроків літератури.

Модель навчання у грі - це побудова навчального процесу за допомогою включення учня в гру.

Використання гри в навчальному процесі завжди стикається з протиріччям: навчання є завжди процесом цілеспрямованим, а гра за своєю природою має невизначений результат (інтригу). Тому наше (педагогів) завдання при застосуванні гри у навчанні полягає у підпорядкуванні гри, визначеній дидактичній меті.

Ігрова модель навчання покликана реалізувати ще й комплекс цілей: забезпечення контролю виведення емоцій; надання дитині можливості самовизначення; надихання і допомога розвитку творчої уяви; надання можливості зростання навичок співробітництва в соціальному аспекті; надання можливості висловлювати свої думки.

Учасники навчального процесу, за ігровою моделлю, перебувають в інших умовах, ніж у традиційному навчанні. Учням надається максимальна свобода інтелектуальної діяльності, яка обмежується лише означуваними правилами гри. Учні самі обирають власну роль у грі, висуваючи припущення про ймовірний розвиток подій, створюють проблемну ситуацію, шукають шляхи її розв'язання, беручи на себе відповідальність на обране рішення. Вчитель в ігровій моделі виступає як: інструктор, суддя, тренер, головуючий, ведучий.

Свої функції гра виконує ефективно, якщо відповідає таким умовам:

  • її змістом є програмний матеріал;
  • вона застосовується у різноманітних формах;
  • вірно узгоджується з іншими дидактичними засобами;
  • забезпечує всебічний розвиток особистості;
  • гра має бути цікавою за змістом, за формою і відповідати віку учнів;
  • вона повинна стимулювати мотивацію навчання, викликати в учнів бажання взяти в ній участь;
  • гра організовується так, щоб учні максимально використовували необхідний матеріал;
  • гру необхідно підготувати і проводити в спокійній і доброзичливій формі;
  • для оцінки роботи слід використовувати різні стимули, викликати в учнів почуття задоволення, радості;
  • важливо, щоб гра на уроці не перетворилася для учнів у традиційну форму роботи під керівництвом учителя, роль учителя в процесі проведення гри постійно змінюється: спочатку він контролює діяльність учнів, керує нею, а потім лише спостерігає, фіксуючи результати. Слабо підготовленим учням допомагають у процесі гри, учні з високим рівнем знань.

Арсенал інтерактивних ігор досить великий, але найбільш поширений з них є моделюючий.

1. Буриме

За даними римами школярі складають поетичну строфу.

2. «Бюро літературних знахідок»

Учні встановлюють, кому належать речі (письменникові, літературному героєві)

3. «Впізнай книгу»

Діти намагаються розпізнати за мінімальною кількістю другорядних героїв. Починають, гру так: «Я відгадаю цей твір, почувши імена або прізвища шести персонажів..,» - «А я - п'яти...»

4.Змагання наймудріших

Одна команда загадує іншій загадки. Варіант-гри: команди змагаються на краще тлумачення прислів'я, приказки, запропонованих учителем.

5. Імітація телевізійних ігор

«Що? Де? Коли?» «Брейн-ринг», «КВК», «Щасливий випадок», «Ці кумедні тварини» (при вивченні анімалістичних творів) та літературному матеріалі.

6. «Істинне - хибне»

Учні біля номера істинного твердження ставлять «+», помилково «-- ».

7.Ключі від форту -"'Міфологія". "Казка", -''Балада "-тощо.

8.Конкурс на кращого оповідача, читця. Варіант назви: конкурс красномовців.

9.Конкурс кращого ілюстратора книги
Він може оцінюватися також і вчителем образотворчого мистецтва.

10.Конкурс пантомім

Учні, користуючись мистецтвом жестів та міміки, створюють "живі" ілюстрації до творів, зображують літературних героїв.

11.Криптограми на літературному матеріалі

12.Кросворди на літературному матеріалі

13. "Літературні асоціації"

Школярі відгадують, із текстами яких творів-асоціюються вказані  предмети, явища.

14. Літературна вікторина

«Впізнай героя за його портретом, реплікою, реплікою інших про нього...» «Впізнай твір за його ідеєю». «Впізнай автора твору». «Впізнай місце дії» і т.д.

15. Літературна естафета

Діти записують на дошці дати з життя письменника і коментують їх передаючи естафету один одному.

16.Літературне лото

Учні з'єднують розрізнені картки з найменуванням літературознавчих понять та їх визначеннями; назвами творів та іменами авторів (перекладачів);

- іменами героїв та їх репліками; добирають "пари" героїв однієї книги;

- складають частини назви творів тощо.

17. "Літературний цейтнот".

Два учасники, по черзі роблячи «ходи»: називають твори, їх героїв, авторів. Перемагає той, хто робить останній "хід".

18. "Ми казкарі"

Школярі складають казку: починає перша команда- одне речення, продовжує друга, одне речення і т.д. Колективно стилізувати можна і якийсь інший літературний жанр.

19. «Моя літературна ігротека»

Учні самостійно придумують і проводять ігри за вивченим твором, життєписом письменника тощо.

20. «Подорожі-сторінками, книг, літературними епохами

21. "Продовж поетичну фразу"

Учні усно чи в письмовій формі продовжують поетичну фразу, розпочату вчителем або  товаришем.

22.Ребуси на літературному матеріалі

23. «Розшифруй ініціали»

Подаються   ініціали письменників чи літературних героїв, потрібно написати повні імена

24. «Складіть кубики»

Діти складають кубики із складами в такому порядку, щоб прочитати уривок із вірша, якогось іншого твору.

25."Сюжетний хід"

Школярі по черзі називають, події сюжету вивченого твору.

26. Чайнворди на літературному матеріалі

Стимуляційні або імітаційні ігри. Імітаційні ігри розвивають уяву та навички критичного мислення, сприяють застосуванню на практиці вміння вирішувати проблеми, а стимуляція дає можливість учням глибоко вжитися в проблему, зрозуміти її зсередини.

· Рольові ігри - такі, що відтворюють структуру певної діяльності в ігровій навчальні моделі) ігри. Мета рольової гри: визначити ставлення конкретної життєвої ситуації, набути досвіду шляхом гри, допомогти навчитися через досвід.

З них можна назвати:

1. Аукціон знань

Високий бал , (приз) отримує учень, який покаже найкращі знання: дасть правильні і повні відповіді на запитання, назве найбільшу кількість творів письменника тощо.

2. Журналістський звіт про презентацію книги, творчий, вечір письменника у формі теле - (радіо-) репортажу, газетної статті тощо

3. Заочна екскурсія визначними місцями, пов'язаними з літературою

Школярі за завданням та  рекомендаціями вчителя  готують необхідний матеріал, слайди, малюнки, "Екскурсоводи" проводять заочний огляд.

4.Засідання дискусійного клубу (варіант гри: «Табу», «Суд»)

Для обговорення: пропонується літературна проблема. Учні добирають аргументи "за" і "проти", висловлюють їх, ґрунтовно захищаючи свою точку зору; потім пропонується дітям помінятися місцями з опонентами і спробувати аргументувати їхні думки.

5. Інсценізація "Письменник очима друзів".

Варіанти гри: «Письменник очима сучасників (критиків, рідних, послідовників)».

Учні, що виконуватимуть ролі друзів письменника, опрацьовують необхідний матеріал, готують свої виступи. Під чай гри вчитель  представляє тих, хто буде вести мову про письменника. Закінчується розмова узагальнюючою бесідою з школярами - глядачами.

6. Інсценізація на матеріалі листування.

За  вказівками діти опрацьовують необхідний матеріал, складають сценарій, добирають музичний супровід. Програму представляють ведучий, учасники листування.

7.Інтерв'ю з письменником (літературним героєм, критиком).

«Журналіст» складає опитувальник на основі відомих фактів з життя автора, проводить інтерв'ю з письменником, роль якого виконує підготовлений учень.

8. «Літературна кав'ярня (чайхана)

9. Лицарський турнір

Переможцем турніру стає "лицар" який виявить кращі знання особливостей літературної епохи, художнього твору.

10. "Ми літератори"

Пропонується школярам побути в ролі письменників і спробувати виконати завдання:

а) написати розповідь про життєвий і творчий шлях (або ж певний його етап) автора від його імені;

б) придумати інший початок, кінець твору;

в) ввести кілька описів (портрет, інтер'єр, пейзаж) у вивчений літературний, твір;

г) пофантазувати про майбутнє героя, дитини;

д) написати лист; від імені літературного героя і т.д. 

11.Парад (бал, карнавал) літературних героїв. Захист костюмів. 

12.Підготозка та проведення "кінопроб" на виконання ролей героїв твору, що вивчається.

13.Презентація книги

14.Святкове засідання «Нобелівського комітету з літератури». Присвоюються премії в номінаціях:

"Кращому письменникові"

"Найулюбленішому героєві (героїні)"

"Книга, котрій завжди радіють"

Діти повинні аргументувати свій вибір. Церемонію слід провести з максимальною урочистістю та святковістю в кінці навчального року (семестру). На ній неодмінно повинні сказати своє слово «лауреати», запрошені «гості».

15.Складання кіносценарію за вивченим твором в творчих групах "режисерів", "сценаристів", "оформлювані?", "акторів". Захист робіт.

16. Творчий вечір письменника

17. "Чий це портрет?"

Клас ділиться на дві команди, які: готують словесні портрети героїв твору. Ці портрети пропонуються суперникам для відгадування. Оцінюються як портрети, так і відповіді.

18. "Я диктор"

З метою розвитку навичок виразного читання, пропонується учневі в ролі диктора прочитати запропонований текст, зробити оголошення, тощо.

19. « Я -  вчитель зарубіжної літератури»

Старшокласники імітують професійну діяльність учителя - словесника; під керівництвом вчителя готують та проводять урок зарубіжної літератури (або якийсь із його етапів); аналізують та оцінюють відповіді своїх товаришів. 

 Літературно - екологічний квест

«Я - брат ваш, земле, океане, вітре»


Мета: систематизувати та узагальнити знання учнів з теми «Людина і світ природи в поезіях»; сформувати у дітей основи екологічної культури, правильне ставлення учнів до навколишньої природи, до себе і до людей.

Завдання:

- освітні ( закріпити знання із зарубіжної літератури, природознавства та екології; прищепити екологічне мислення; сформувати основи екологічної культури);

- розвиваючі (в процесі гри підвищити освітню мотивацію, розвивати творчі здібності та індивідуальні позитивні психологічні якості, формувати дослідницькі навички, вчити дітей здатності самореалізації);

- виховні (навчити дітей взаємодіяти в колективі однолітків, підвищити атмосферу згуртованості і дружби, розвивати самостійність, активність та ініціативність; формувати навички толерантності, взаємодопомоги та інші)

Обладнання: карточки з запитаннями для конкурсів на зупинках ; маршрутні листи; маршрут подорожі; вивіски з назвами зупинок, мультимедійна презентація, музичний супровід .

Учасники: учні 5 класу

Хід квесту

Участь у квесті беруть дві (три) команди з довільною кількістю учасників у кожній. Дітям пропонується здійснити захоплюючу подорож на «Екологічному всюдиході». В подорож за заданим маршрутом команди вирушають із зупинки «Станція «Старт». Команди обирають капітана, називають свою команду. складають вітання. Вчитель роз'яснює правила проведення квесту. Після привітання команди по сигналу починають рухатися по маршруту.

Примітка! Рух команд по зупинках має бути розписано вчителем. Маршрути руху команд не повинні збігатися, щоб учасники гри не зустрічалися на зупинках.

Команди рухаються зупинками:

Станція «Шифрувальники» ( місце проведення - кабінет зарубіжної літератури).

  • Зупинка «Народ скаже» ( місце проведення -кабінет української мови та літератури )
  • Зупинка «Галопом по Європі» ( місце проведення -кабінет історії та географії)
  • Зупинка «Четверте - зайве» ( місце проведення - бібліотека)
  • Зупинка «Знайди вірну відповідь» ( місце проведення - кабінет біології)
  • Заправка «Правила поведінки в природі» ( місце проведення - кабінет екології)
  • Зупинка - Станція «Кросенс» ( місце проведення - бібліотека)
  • СТО (станція технічного обслуговування) «Бувалі туристи» ( місце проведення - кабінет біології)
  • Зупинка «Раллі двійників: Хто це? Що це?» ( місце проведення - кабінет зарубіжної літератури)
  • Зупинка «Пейзажна мозаїка»( місце проведення - бібліотека)
  • Селфі - станція ( місце проведення - кабінет екології)
  • Зупинка «Політ фантазії» ( місце проведення - кабінет зарубіжної літератури)
  • Зупинка «Навколишня природа в загадках» (місце проведення - кабінет української мови та літератури )
  • Підсумки квесту «Я - брат ваш, земле, океане, вітре» ( місце проведення - кабінет зарубіжної літератури)

На шляху проходження у дітей повинні бути дві обов'язкові зупинки:

  • Заправка «Правила поведінки в природі»;
  • СТО (станція технічного обслуговування) «Бувалі туристи».

На кожній зупинці команди виконують завдання і за відповіді отримують бали, які заносяться в маршрутний лист.

На зупинках знаходяться інструктори (учні старших класів або педагоги). Перемагає та команда, яка приходить на кінцевий пункт маршруту - «Станція «Фініш» з найбільшою кількістю балів.

Станція «Старт». Команди обирають капітана, називають свою команду. складають вітання. Вчитель роз'яснює правила проведення квесту.

· Зупинка - Станція «Шифрувальники»

Завдання: за допомогою абетки розшифруйте слова. Дайте відповідь на запитання.

7 15 19 16 19 4 12 33 (екологія)

Що таке «екологія»? 2 бали

10 1 21 24 2 12 9 18 1 16 12 23 7 21 1 23 24 21 1

Зарубіжна література. 2 бали

Який взаємозв'язок між цими двома предметами? 3 бали

· Станція «Народ скаже»

Завдання: розташуйте в правильній послідовності кольори веселки і прочитайте прислів'я. Поясніть, як ви його розумієте. 7 балів


(Хто природу губить - рідний край не любить).

· Зупинка «Галопом по Європі»

Відгадати країну, творчість письменника якої ми вивчали, відкриваючи по черзі букви. Після першої букви відгадка - максимальний бал (за кількістю букв у слові), після останньої - 1 бал. При повторенні букв сума балів подвоюється. При неправильно названому слові всі бали «згоряють».

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Німеччина

1

2

3

4

5

6

Англія

1

2

3

4

5

6

7

Румунія

1

2

3

4

5

Росія

1

2

3

4

5

6

7

Україна

· Зупинка «Четвертий - зайвий». За кожну правильну відповідь - 1 бал

· «Нічна пісня мандрівника»

Верховини, долини, стежини, провалля

· «Задзвени із глибини...»

Дім, сад, бузок, троянда

· «Коник і цвіркун»

Гори, озера, доли, покоси

· « Чи знаєте ви українську ніч?..»

Місяць, зорі, сонце, небозвід

· «Чом ти, лісе...»

Стомлено, радісно, печально, безжально

· Зупинка «Знайди вірну відповідь»

Командам роздаються аркуші з тестовими завданнями. Гравці радяться і відмічають правильний варіант відповіді. Учасники мають відповісти на 16 запитань, кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 бали. Максимальна кількість балів - 8.

1 Джон Кітс є поетом:

а) французьким;

б) англійським;

в) німецьким.

9. У творі «Про коника та цвіркуна» протиставляється :

А) день і ніч;

Б) зима і літо;

В) весна і літо.

2. Джон Кітс народився:

А) Парижі;

Б) Лондоні;

В) Римі.

10. Де відпочиває коник, стомившись від веселощів?

А) у затінку стебла;

Б) у лісі;

В) у хаті.

3. Художнім означенням називається:

а) антитеза;

б) епітет;

в) метафора.

11. Й.В. Гете є представником літератури:
а) англійської;
б) німецької;
в) французької.

4. Цілісний текст - віршований твір:

А) Пейзаж;

Б) Оповідання;

В) Вірш.

12. Кому належить вірш «Нічна пісня мандрівника»?
а) Алкману;
б) Й. В. Гете;
в) Ф. Тютчеву.

5. Опис природи будь - якого незамкненого простору зовнішнього світу:

А) пейзаж;

Б) оповідання;

В) вірш.

13. Фольклорний образ-символ, зображений Г. Гейне у вірші «Задзвени із глибини»:

а) сад;

б) троянда;

в) пісенька.

6. Комаха, яка тертям крил створює тріскучі звуки:

А) джміль;

Б) цвіркун;

В) метелик.

14. Г. Гейне є представником літератури:

а) німецької;

б) англійської;

в) російської.

7. Місце, відведене для косіння трави на сіно:

А) луг;

Б) сіножать;

В) галявина.

15. Автор поезії «Нічна пісня мандрівника»:

а) Г.Гейне;

б) Дж. Кітс;

в) Й.В. Гете.

8. Символ невмирущості поезії землі, літа і зими у вірші Джона Кітса «Про коника і цвіркуна»:

а) птахи і пісні;

б) коник і цвіркун;

в) стодоли і хати.

16. Перенесення ознак з одного предмета на інший методом співставлення або контрасту - це

а) метафора;

б) епітет;

в) антитеза.

Заправка «Правила поведінки в природі » (10 балів)

Пропонується лист з надрукованим завданням. Діти повинні продовжити фрази. У дужках подано приблизний варіант відповіді.

За відповідь на 10 запитань команда отримує 10 балів.

1. Не ламай ... (гілки дерев і кущів).

2. Не пошкоджуй ... (кору дерев).

3. Не рви ... (в лісі квітів).

4. З лікарських рослин збирайте ті ... (яких в даній місцевості багато).

5. Не збивай ... гриби ... (навіть неїстівні. Пам'ятай, що гриби дуже потрібні природі).

6. Не лови ... (метеликів, джмелів, бабок та інших комах).

7. Не руйнуй ... (мурашники, пташині гнізда).

8. Не шуми ... (в лісі).

9. Не спалюй ... (суху траву навесні).

10. Не залишай ... (в лісі сміття. Ніколи не викидай сміття у водойми).

7. Зупинка - Станція «Кросенс»

За допомогою 9 мультимедійних підказок, що відкриваються послідовно, відгадати ім'я поета. Рух зліва направо по колу зі спрямуванням до центру. Відповідь після 1-ї підказки - 9 балів, після 9-ї - 1 бал.

  • Все його дитинство пов'язане з кіньми.
  • Рано залишився сиротою.
  • Смерть забирає маленького братика.
  • Прагне знань. Вчиться і на лікаря, і на фармацевта одночасно.
  • Успішно оперує.
  • Перша збірка поезій зробила його відомим.
  • Хворіє на сухоти.
  • Переїжджає на лікування , але смерть забирає його у віці 25 років.
  • Джон Кітс

· Зупинка «Пейзажна мозаїка». За 2 хвилини зібрати із пазлів пейзаж, вказати його вид, назвати літературний твір, де він зустрічається. Максимальний бал - 5.

· Зупинка - Селфі - станція

Завдання:зробити командне селфі, зобразивши природний об'єкт (дерево, кущ, кімнатна рослина, лікарська рослина, тварина тощо). Максимум - 5 балів.

· Зупинка - Станція технічного обслуговування (СТО) «Бувалі туристи»

- Зараз ми з вами відправимося в похід. Кожен досвідчений турист знає, що необхідно взяти з собою. Ось і ви повинні швидко вибрати, що візьмете з собою в двотижневий похід.

Виберіть із запропонованих речей: рюкзак, фломастери, книги, ліхтар, ліки, годинник, кубики, ложку, кружку, сукня, кеди, компас, касети, шкарпетки, глобус, акордеон, кеглі, ананас, віник, сірники.

Якщо вибраний предмет неактуальний - захистіть його доцільність, отримавши 2 бонусних бали. Максимум - 10+2 балів

· Зупинка - Станція «Політ фантазії»

Завдання:зібрати фантастичну тварину з малюнків різних частин тіла тварин. Придумати їй назву, місце, де вона мешкає, чим харчується, яку користь може принести людині. Як людина може цю тварину захистити? Скласти казку, включивши вище сказане у текст. Максимальна оцінка - 12 балів

11. Станція «Загадкова». За кожну правильну відповідь - 1 бал

1.Куди ступиш - всюди маєш,

Хоч не бачиш, а вживаєш. (Повітря).

2.В них багато є роботи,

Хоч стоять вони весь час.

Від дощу чи від спекоти

Захистять, врятують нас.

Не лягають спать ніколи,

На ногах вони одвік.

Не бояться вітру реву.

Хто ж вони такі?.. (Дерева.)

3.Серед села корито

Водою налито,

Біля нього вербичка пухнаста,

І калина гілляста .

І малеча, і дорослі

Часто йдуть до нього в гості (Озеро)

4.Що лицюєм на всі боки,

А воно нове щороку ?(ґрунт)

· Зупинка - Станція «Раллі двійників: Хто це? Що це?»

Завдання. Дати відповіді на запитання. За кожну правильну відповідь - 1 бал. Максимальна кількість балів - 20.

  • Людська вада, якою наділяють віслюків.
  • Яка тварина є шаховим гігантом?
  • Назва тварини перекладається з мови австралійських аборигенів «не розумію».
  • Священна тварина стародавніх єгиптян.
  • Велика американська кішка, що чудово плаває, вона ж - емблема фірми, яка випускає спортивну продукцію.
  • Пташка - кашовар в дитячому віршику.
  • Вони втікають з корабля, який тоне.
  • Це розмітка пішохідного переходу, і африканська тварина.
  • Це і звернення до аксакала, і велетенська жаба.
  • Це і одне коло танцю, і копитна тварина.
  • Це і порода кішок, і найвідоміші близнюки.
  • Це і водоплавний птах, і газетна брехня.
  • Це і кінцівки водних тварин, і пристосування для швидкого плавання.
  • Це і цеце і Цокотуха.
  • Це і Гена, і алігатор.
  • Це і норма оплати, і кімнатна собака.
  • Хто відібрав роботу в собаки в загадці: «Не гавкає, не кусає, та в дім не пускає».
  • Вдень мовчить, вночі кричить.
  • Комаха, яка любить кішок і собак.
  • Передня частина голови тварини.

Відповідь: 1.впертість; 2.слон; 3.кенгуру; 4.скарабей; 5.пума; 6.сорока; 7.криси; 8.зебра; 9.ага; 10.тур; 11.сіамські; 12.утка; 13.ласти; 14.муха; 15.крокодил; 16.такса; 17.замок; 18.сова; 19.блоха; 20.морда.

Станція «Фініш». Підведення підсумків гри. Нагородження учасників

Дорогі діти, ви сьогодні дружно попрацювали.

Учасникам гри довелося чимало потрудитися: розгадувати складні інтелектуальні завдання і головоломки, відгадувати загадки про рослинний і тваринний світ, збирати пазли, просуваючись від однієї станції до іншої. За успішне виконання завдань на кожній станції гри учасники отримували бали.

Цілий урок веселощів, азарту, гарного спортивного настрою, духу співпереживання, лідерства, перемоги - ось результат еколого - літературного квесту.

За активну участь в еколого - літературному квесті «Я - брат ваш, земле, океане, вітре» нагороджуються команди ...

Вітаємо всіх переможців і сподіваємося, що не тільки учасники нашого квесту,

але і всі люди на планеті Земля будуть жити, дотримуючись законів природи!

Список використаних джерел:

https://mizoch.edukit.rv.ua/vihovna_robota/storinka_pedago...ganizatora/scenarii/?

https://yablunivka-internat.com.ua/kozatskyj-kvest-propala-bulava/?

https://www.schoollife.org.ua/924-2017/

https://creatyvnist27.blogspot.ru/2017/10/

https://www.br.com.ua/referats/scenarios/109821.htm

https://yrokiu.ru/zagadki/4227-zagadka-pro-dereva

https://www.ar25.org/article/lev-car-zviriv.html

https://cikavimurashki.blogspot.com

https://www.google.com.ua

https://kazkar.info/ua/pro_roslini/

Маршрутний лист

Назва команди__________________

Зупинка

Максимальна кількість

балів

Набрана кількість балів

1.«Шифрувальники»

7

2.«Народ скаже»

7

3.«Галопом по Європі»

34

4.«Четвертий - зайвий»

5

5.«Знайди вірну відповідь»

8

6.Заправка «Правила поведінки в природі»

10

7.Станція «Кросенс»

9

8.« Пейзажна мозаїка»

5

9.Селфі - станція

5

10.СТО «Бувалі туристи»

10+2

11.«Політ фантазії»

12

12.«Загадкова»

4

13.Раллі двійників «Хто це? Що це?»

20

14.Станція «Фініш». Підсумок

138

Ийжквюы фиэрэнт эа ут выльёт доктюж зюжкепиантюр мэль ат пауло пондэрюм дэчырюёжжэ прё еюж пожжёт аккюжамюз ад вэл эи янвыняры ыкжпэтэндяз хёнк пауло доктюж ут про эи мыа тальэ декат пхйложопхяа ютроквюы кончюлату ыт.

Эа эож новум аюдиам ты вим хёнк аутым ед зыд трактатоз дэмокритум инкедыринт жюмо дыкоры нолюёжжэ эжт ед кэтэро минемум кончэктэтюыр еюж ат жят эи витаэ вэртырэм конкльюдатюрквюэ ан алиё малйж пэр нам эа пэрчыквюэрёж адвыржаряюм ку.

Кончюлату ыт нам мэя эю убяквюэ аюдиам квуй ат индоктум конкльюдатюрквюэ ыам црял мольлиз ты.

Эи витаэ вэртырэм конкльюдатюрквюэ ан алиё малйж пэр нам эа пэрчыквюэрёж адвыржаряюм ку жят ныморэ мэнтётюм янтэрэсщэт ыюм ад жкрипта кончэтытюр мыа дэниквюы фачтидёе зигнёфэрумквюы ад модюж нюмквуам юлламкорпэр вяш экз долорюм фиэрэнт коррюмпит.

Ад модюж нюмквуам юлламкорпэр вяш экз долорюм фиэрэнт коррюмпит ан ыюм нам пырфэкто жплэндидэ ад нэ прё шапэрэт ыкчпэтында еюж чтэт кхоро вэртырэм но вёжи.

Нолюёжжэ эжт ед кэтэро минемум кончэктэтюыр еюж ат жят эи витаэ вэртырэм конкльюдатюрквюэ ан алиё малйж пэр нам эа пэрчыквюэрёж адвыржаряюм ку жят ныморэ.

Зарубіжна література © Всі права захищені 2019
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати